fbpx

Vragen of bestellen? Bel ons op: 0528 - 76 90 56

Bakfiets online.nl - Ruime keus bakfietsen, tegen scherpe prijzen!

×
 x 

Winkelmand is leeg
WinkelmandWinkelmand is leeg

Verzend en bestel informatie

Wat zijn de verzendbijdrage?

Het laten verzenden van bakfietsen is een serieuze, secure en kostbare handeling. Wij maken daarom voor vervoer van bakfietsen enkel gebruik van onze eigen transportafdeling. Wij leveren de bakfietsen uit met onze eigen auto's en chauffeurs en rijden speciaal met uw bakfiets naar het afleveradres. Zo zijn we er altijd zeker van dat de bakfiets in perfecte staat bij u aankomt. Samen met u wordt er een aflevermoment afgestemd. Uw bakfiets wordt door Bakfietsonline rijklaar bij u thuisgebracht!

Levering bakfiets binnen Nederland = GRATIS

Voor losse accessoires geldt een bijdrage in de verzendkosten van €6,95

Let op: Genoemde tarieven gelden binnen Nederland, maar gelden niet voor levering op de waddeneilanden. Voor levering op de Waddeneilanden informeer naar de verzendkosten. Voor zendingen naar het buitenland gelden andere tarieven.
 

International delivery / Internationale lieferung

Belgie: Een bakfiets wordt rijklaar thuisgebracht voor een bijdrage in de verzendkosten van €49,95
Deutschland: Ihre CargoBike werd montiert und verkehrssicher geliefert fur €49,95
 
Voor zendingen naar andere landen gelden andere tarieven. Informeer naar de kosten en mogelijkheden via de contactpagina.
For shipments to other countrys we do have other conditions and prices. Please contact us via the Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

Kan ik mijn bakfiets ook afhalen?

Jazeker! Bij uw online-bestelling kunt u er voor kiezen om uw bestelling af te komen halen bij Bakfietsonline in Hoogeveen. Na voltooiing van uw online-bestelling ontvangt u een bevestiging. Zodra uw bestelling gereed staat wordt u direct geïnformeerd.

Bakfietsonline.nl 
Industrieweg 3
7903 AH Hoogeveen
0528-769056
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 
Voor openingstijden Showroom Hoogeveen zie contact
 

Hoe wordt mijn bakfiets verzonden?

Een bakfiets wordt altijd rijklaar geleverd. Of deze nu wordt afgehaald bij Bakfietsonline in Hoogeveen of bij u thuis gebracht wordt. Heeft u gekozen voor bezorging, één dag voor de bakfiets geleverd wordt ontvangt u een bericht met informatie over uw zending en een verwacht aflevermoment van de bakfiets.
 
Onze vervoersafdeling beschikt over diverse moderne bussen en aanhangers speciaal ingericht voor vervoer van rijklare bakfietsen. In overleg met u wordt er een aflevermoment voor de bakfiets met u afgestemd.
 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor Voorraad-bakfietsen geldt dat wij doorgaans in staat zijn binnen een termijn van 1 tot 2 weken te kunnen leveren! Uiteraard wordt u goed over de levertermijn geinformeerd. Voor uw bakfiets geleverd wordt ontvangt u een telefoontje van afdeling transport om samen met u een aflevermoment af te stemmen. Wij hebben altijd +/- 50 bakfietsen direct uit voorraad leverbaar.

Voor bakfietsen die besteld worden en die niet uit onze voorraad geleverd kunnen worden is er een levertermijn die de fabriek nodig heeft om te produceren. Levertermijnen varieren sterk, afhankelijk van merk bakfiets en van het seizoen.

 

Wat als er niemand thuis is?

Als uw bestelling bij u wordt aangeboden en er is niemand thuis, dan laat onze vervoerder een notitie bij u achter. In de meeste gevallen probeert de vervoerder de volgende werkdag opnieuw uw bestelling aan te bieden.

 

Wat als uw bestelling beschadigd arriveert?

Mocht een bakfiets bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, meld dit dan onmiddellijk aan de vervoerder en maak hiervan melding op de afleverbon. Direct na de constatering en/of melding stuurt u een bericht met duidelijke foto's en uw ordernummer naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor vervanging, herstel of reparatie kunt u zich ook met betreffende bestelling melden bij Fietsplein Holland Hoogeveen. Graag vooraf uw komst even aankondigen s.v.p.

 

 Garantie op merk 'Bakfiets.nl'

Een Bakfiets.nl wordt met alleen de beste onderdelen gebouwd (in de fabriek naast ons!) en staat garant voor zorgeloos en jarenlang fietsplezier! Na ontvangst van uw Bakfiets.nl raden wij u aan om uw bakfiets direct aan te melden bij de Bakfiets.nl-eigenaren-desk van de fabriek middels het registratieformulier. (Zie www.bakfiets.nl) Na registratie heeft u een extra lange en uitgebreide garantie:

10 jaar(!) garantie op frame en voorvork vanaf aankoopdatum.

2 jaar garantie op overige onderdelen.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Deze uitgebreide fabrieksgarantie op uw Bakfiets.nl is altijd fiets-gebonden en dus wereldwijd geldig. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met de dichtstbijzijnde Bakfiets.nl-dealer. (https://www.bakfiets.nl/dealers) Deze dealer kan in overleg met Bakfiets.nl afstemmen wat er onder garantie hersteld kan worden. Uiteraard kunt u bij Bakfietsonline ook terecht voor onderhoud, reparatie en een eventuele garantie-aanvraag bij Bakfiets.nl

 

Garantie op merk 'Nihola'

2 jaar fabrieksgarantie op frame, motor, controller, sensor, display en accu vanaf aankoopdatum.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Deze uitgebreide fabrieksgarantie op uw Nihola is altijd fiets-gebonden en dus wereldwijd geldig. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met de dichtstbijzijnde Nihola-dealer. (http://www.nihola.com/international-dealers/find-your-dealer.html) Deze dealer kan in overleg met Nihola Denmark afstemmen wat er onder garantie hersteld kan worden. Uiteraard kunt u bij Bakfietsonline ook terecht voor onderhoud, reparatie en een eventuele garantie-aanvraag bij Nihola.

 

Garantie op merk 'Chike'

2 jaar fabrieksgarantie op frame, motor, controller, sensor, display en accu vanaf aankoopdatum.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Deze uitgebreide fabrieksgarantie op uw Chike is altijd fiets-gebonden en dus wereldwijd geldig. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met de dichtstbijzijnde Chike-dealer. (https://chike.de/haendler/) Deze dealer kan in overleg met Chike Deutschland afstemmen wat er onder garantie hersteld kan worden. Uiteraard kunt u bij Bakfietsonline ook terecht voor onderhoud, reparatie en een eventuele garantie-aanvraag bij Chike.

 

Garantie op merk 'Vogue en Troy'

1 jaar fabrieksgarantie op frame, motor, controller, sensor, display en accu vanaf aankoopdatum.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, huifjes, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Garantie vervalt indien:

  1. Aan de bakfiets constructiewijzigingen zijn aangebracht
  2. De originele onderdelen zijn niet meer aanwezig
  3. Er onvoldoende onderhoud heeft plaatsgevonden
  4. De bakfiets niet op de juiste wijze is gebruikt of bij een ongeval betrokken is geweest
  5. De bakfiets niet meer in het bezit is van de eerste eigenaar
  6. De gebreken ontstaan zijn als gevolg van normale slijtage
  7. Schade ontstaan door transport
  8. Schade ontstaan door monteren van tassen, kinderzitjes,of andere accessoires
  9. Accu: garantie vervalt bij valschade, zelfreparatie en diepteontlading van de accu (accu helemaal leeg getrokken).
Bakfietsonline is geen dealer meer van de Vogue- en Troy bakfietsen. De fabrieksgarantie op uw Vogue of Troy is altijd fiets-gebonden. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met de dichtstbijzijnde Vogue-dealer. (https://voguebike.com/winkels/) Deze dealer kan in overleg met Vogue Beverwijk afstemmen wat er onder fabrieksgarantie hersteld kan worden. Eventuele kosten voor ophalen en terugbrengen en arbeid vallen buiten de Vogue/Troy-fabrieksgarantie. U kunt nog wel bij Bakfietsonline terecht voor onderhoud en reparatie.
 

Hoe kan ik betalen?

Bij online bestellen of afhalen kunt u kiezen voor:

  • iDeal
  • overboeking
  • Contant bij u aan de deur, bij rijklaar afleveren van de bakfiets. Let op: chauffeur heeft geen wisselgeld.
  • In de showroom middels contant of pin

De bankgegevens van Bakfietsonline.nl:

Rekeningnummer NL36ABNA 0420950230 

(voor internationale betalingen: BIC/SWIFT ABNANL2A)

Kan ik ook bestellen via het Nationale Fietsplan?

Wanneer u een fiets of bakfiets aanschaft via het Nationale Fietsplan betaalt de belastingdienst mee aan uw nieuwe fiets! Uw voordeel kan oplopen tot 52 %! De enige voorwaarde is dat uw werkgever het Nationale Fietsplan aan haar werknemers aanbiedt.

Voor alle informatie over het Nationale Fietsplan klik hier

Staat uw vraag er niet bij?

Zijn er toch nog andere vragen die u heeft, neem dan even contact op met de klantenservice van Fietsplein Holland. Dat kan eenvoudig via de contactpagina of bel met 0528-769056

 

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren