Verzend en bestel informatie
Corona-virus
Wij maken met elkaar hele bijzondere tijden mee, nu het Corona-virus zich zo onder ons allen heeft verspreid en ons dagelijks leven in de war schopt. De medewerkers van Bakfietsonline zullen er uiteraard alles aan doen om de door de overheid geadviseerde maatregelen in acht te nemen om zo verdere verspreiding van het virus tegen te gaan.
Ondanks de uitdagingen waar wij met z'n allen voor staan, zijn wij tot op heden nog prima in staat om bestellingen te verwerken en uit te leveren. Omdat wij de hele keten, van bakfiets-bestelling tot de uitlevering door onze eigen transportafdeling, volledig in eigen beheer hebben kunnen wij snel schakelen en alles zelf in de hand houden.
Garantie bij bestelling van bakfiets, dus kopen zonder zorgen
Tot op heden kunnen wij u garanderen dat uw bestelling 'normaal' in behandeling wordt genomen en gegarandeerd uitgeleverd wordt. Vertragingen in de levering van bestellingen als gevolg van de huidige door de overheid genomen maatregelen zijn tot nu toe doorgaans minimaal. Mocht de overheid maatregelen nemen die tot gevolg hebben dat uw bestelling niet, of met te grote vertraging, uitgeleverd kan worden, dan bent u altijd vrij om een bestelling te annuleren. Uiteraard wordt het door u betaalde aankoopbedrag, of een gedane aanbetaling daarop, direct teruggestort op uw rekening. U kunt dus zonder zorgen of risico een bestelling plaatsen.
Kan ik mijn bakfiets ook afhalen?
Jazeker! Bij uw online-bestelling kunt u er voor kiezen om uw bestelling af te komen halen bij Bakfietsonline in Hoogeveen. Na voltooiing van uw online-bestelling ontvangt u een bevestiging. Zodra uw bestelling gereed staat wordt u direct geïnformeerd.
Industrieweg 3
7903 AH Hoogeveen
Wat zijn de verzendbijdrage?
Het laten verzenden van bakfietsen is een serieuze, secure en kostbare handeling. Wij maken daarom voor vervoer van bakfietsen enkel gebruik van onze eigen transportafdeling. Wij leveren de bakfietsen uit met onze eigen auto's en chauffeurs en rijden speciaal met uw bakfiets naar het afleveradres. Zo zijn we er altijd zeker van dat de bakfiets in perfecte staat bij u aankomt.
De bakfiets kan afgehaald worden in Hoogeveen maar ook rijklaar bij u thuisgebracht worden;
- Afhalen
- Rijklaar leveren van de bakfiets bij u voor de deur, GRATIS
Samen met u wordt er een aflevermoment afgestemd. Uw bakfiets wordt door Bakfietsonline rijklaar bij u thuisgebracht!
Voor losse accessoires geldt een bijdrage in de verzendkosten van €6,95
International delivery / Internationale lieferung
Hoe wordt mijn bakfiets verzonden?
Een bakfiets wordt altijd rijklaar geleverd. Of deze nu wordt afgehaald bij Bakfietsonline in Hoogeveen of bij u thuis gebracht wordt. Heeft u gekozen voor bezorging, één dag voor de bakfiets geleverd wordt ontvangt u een bericht van de vervoerder met informatie over uw zending en een verwacht aflevermoment van de bakfiets.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor bakfietsen geldt dat wij doorgaans in staat zijn binnen een termijn van 1 tot 4 weken te kunnen leveren. Uiteraard wordt u goed over de levertermijn geinformeerd. Voor uw bakfiets geleverd wordt ontvangt u een telefoontje van afdeling transport om samen met u een aflevermoment af te stemmen. Wij hebben altijd +/- 50 bakfietsen direct uit voorraad leverbaar. Informeer naar de voorraad en dus snel fietsen!
Wat als er niemand thuis is?
Als uw bestelling bij u wordt aangeboden en er is niemand thuis, dan laat onze vervoerder een notitie bij u achter. In de meeste gevallen probeert de vervoerder de volgende werkdag opnieuw uw bestelling aan te bieden.
Wat als uw bestelling beschadigd arriveert?
Mocht een bakfiets bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, meld dit dan onmiddellijk aan de vervoerder en maak hiervan melding op de afleverbon. Direct na de constatering en/of melding stuurt u een bericht met duidelijke foto's en uw ordernummer naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor vervanging, herstel of reparatie kunt u zich ook met betreffende bestelling melden bij Fietsplein Holland Hoogeveen. Graag vooraf uw komst even aankondigen s.v.p.
Garantie
Bakfiets.nl
Na invullen van het registratieformulier* op www.bakfiets.nl heeft u:
10 jaar garantie op frame en voorvork vanaf aankoopdatum.
2 jaar garantie op lak en roest van binnenuit
2 jaar garantie op overige onderdelen.Slijtagedelen zoals banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen uitgezonderd.
*let op: invullen registratieformulier is een eis. Zonder invullen van dit formulier halveert de garantietermijn.
Garantie vervalt indien:
a) Aan de bakfiets constructiewijzigingen zijn aangebracht
b) De originele onderdelen zijn niet meer aanwezig
c) Er onvoldoende onderhoud heeft plaatsgevonden
d) De bakfiets niet op de juiste wijze is gebruikt of bij een ongeval betrokken is geweest
e) De bakfiets niet meer in het bezit is van de eerste eigenaar
f) De gebreken ontstaan zijn als gevolg van normale slijtage
g) Schade ontstaan door transport
h) Schade ontstaan door monteren van tassen, kinderzitjes,of andere accessoires
i) Accu: garantie vervalt bij valschade, zelfreparatie en diepteontlading van de accu (accu helemaal leeg getrokken).
Mocht er zich binnen twee jaar een probleem voordoen aan genoemde onderdelen kunt u contact opnemen met Bakfietsonline.nl. Bakfietsonline.nl zal dan voor een fabrieksgarantie-verzoek contact opnemen met de fabrikant. Als een fabrieksgarantie-verzoek door fabrikant toegekend wordt zal Bakfietsonline de reparatie uitvoeren. Eventuele kosten voor verzenden, ophalen en terugbrengen vallen buiten de fabrieksgarantie. Let op: om uw vraag en/of melding in behandeling te kunnen nemen hebben wij een originele aankoopnota nodig.
Vogue, Troy en Nihola
2 jaar garantie op frame vanaf aankoopdatum.
2 jaar fabrieksgarantie gegeven op de motor, controller, sensor, display, accu
2 jaar garantie op overige onderdelen. Slijtagedelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen uitgezonderd.
Garantie vervalt indien:
a) Aan de bakfiets constructiewijzigingen zijn aangebracht
b) De originele onderdelen zijn niet meer aanwezig
c) Er onvoldoende onderhoud heeft plaatsgevonden
d) De bakfiets niet op de juiste wijze is gebruikt of bij een ongeval betrokken is geweest
e) De bakfiets niet meer in het bezit is van de eerste eigenaar
f) De gebreken ontstaan zijn als gevolg van normale slijtage
g) Schade ontstaan door transport
h) Schade ontstaan door monteren van tassen, kinderzitjes,of andere accessoires
i) Accu: garantie vervalt bij valschade, zelfreparatie en diepteontlading van de accu (accu helemaal leeg getrokken).
Hoe kan ik betalen?
Bij online bestellen of afhalen kunt u kiezen voor:
- iDeal
- overboeking
- Contant bij u aan de deur, bij rijklaar afleveren van de bakfiets. Let op: chauffeur heeft geen wisselgeld.
- In de showroom middels contant of pin
De bankgegevens van Bakfietsonline.nl:
Rekeningnummer NL36ABNA 0420950230
(voor internationale betalingen: BIC/SWIFT ABNANL2A)
Kan ik ook bestellen via het Nationale Fietsplan?
Wanneer u een fiets of bakfiets aanschaft via het Nationale Fietsplan betaalt de belastingdienst mee aan uw nieuwe fiets! Uw voordeel kan oplopen tot 52 %! De enige voorwaarde is dat uw werkgever het Nationale Fietsplan aan haar werknemers aanbiedt.
Voor alle informatie over het Nationale Fietsplan klik hier
Ik heb een klacht, hoe kan ik deze uiten?
U kunt door middel van onze contactpagina contact opnemen met onze klantenservice. Vermeldt in uw onderwerp goed dat het een klacht betreft. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden!
Staat uw vraag er niet bij?
Zijn er toch nog andere vragen die u heeft, neem dan even contact op met de klantenservice van Fietsplein Holland. Dat kan eenvoudig via de contactpagina of bel met 0528-769056